دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

تقدیم به تو

بده دستاتو به دستم تا با هم کلبه بسازیم..

کلبه ای پر از منوتو...از منو تو ما بسازیم..

دور بشیم از همه مردم ...واسه درد هم بمیریم..

با ستاره ها بخوابیم ...با ترانه جون بگیریم..

توی کلبمون خدا باشه.. خوشبختیمون قدر تموم آسمون

     صاف و بی انتها باشه..

کلبه ای اندازه ی عشق؛ باغچه ای ؛یه حوض و گلدون

سر من باشه رو شونت مثل لیلی؛مثل مجنون..

عاشقم... عاشق ستاره های صبح

عاشق روزهای بارانی

عاشق ابرهای سرگردان

عاشق هر چه نام تو است بر آن...

بیا این گونه باشیم... پاک و بی آلایش

دلم میخواد وقتی دلم گرفته ...

یا یه جورایی دلمو شکستی با یه شاخه

گل نرگس خوشحالم کنی

اون وقته که بهم ثابت میکنی خیلی دوستم داری

منم با تمام وجودم بهت میگم دوستت دارم.

حالا من این یه شاخه گل نرگس رو که خیلی دوستش دارو رو

تقدیم میکنم به تو که واقعا عزیزی...

تا بهت ثابت کنم که...

                            خیلی دوستت دارم..عزیزم

                                 

 

دوووووستتتت دارم

خیلی وقته دیگه بارون نزده رنگ عشق به این خیابون

                                                                     نزده....

خیلی وقته ابری پر پر نشده... دل آسمون سبکتر

                                                                     نشده....

مه سرد رو تن پنجره ها مثل بغض توی سینه ی منه..

ابر چشمام پر اشکه ای خدا...

                            وقتشه دوباره بارون بزنه..

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده..

             قلبم از دوری تو بد جوری دلتنگ شده...

بد از تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست

کوه غصه از دلم رفتنی نیست

حرف عشق تورو من با کی بگم؟...

                                  همه حرفا که آخه گفتنی نیست..

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده..

             قلبم از دوری تو بد جوری دلتنگ شده.

 

یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من میکوبه..

سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه...

غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده..

برام یه یادگارییه جز اون چیزی نمونده...

تو را از بین صدها گل جدا کردم...

تو سینه جشن عشقت رو به پا کردم..

برای نقطه ی پایان تنهایی...

تو تنها اسمی بودی که صدا کردم..

عشق من..... عشق من

بگو از پاکی چشمت منو لبریز خواستن کن

با دستات حلقه ای از گل بساز و گردن من کن..

اگه از مرگ بارانها از آدمها دلم سرده

نوازش کن تو دستامو که خیلی وقته یخ کرده..

عشق من.... عشق من.....