دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

dont send

دل هیچکس مثل من غربت این جا رو نداره..

زندگی ارزش این همه اشکها رو نداره..







دیگه حرفای علاقه همه مردن توی دلم...

با تو بودن خیلی وقته که گذشته...

دیگه اسم تورو هی زمزمه کردن واسه من نه تو میشه

نه فرقی داره...

چه زیباست به خاطر تو زیستن و برای تو ماندن و به

پای تو سوختن...

و چه تلخ و غم انگیز است دور از تو بودن..برای تو گریستن

وبه عشق و دنیای تو نرسیدن...

ایکاش میدانستی بدون تو و به دور از چشمهای قشنگ تو

زندگی چه ناشکیباست..

هر وقت فرصتی دست داد تا بنویسم نوشتم

هر وقت نوشتم بارها و بارها اونو خوندم

اما گاهی اونو به کسی که براش نوشته بودم

ندادم... نمیدونم چرا؟

من توی پوشه شعرام یه صفحه درست کردم

که اسمش رو گذاشتم :dont send

اما این یه دونه رو میخوام تقدیم کنم به اونی

که تموم دنیای منه...

دوستت دارم به واسطه ی چشمانت

به واسطه ی آن عشق که وجود تو را تنها بهانه

ای برای زنده ماندن من قرار داد

ولی افسوس..

ولی افسوس..که من فقط چند صباحی در

این دنیا باقی خواهم ماند و آن عشق تو است

که به من امان نمیدهد

دوستت دارم....