دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

سرنوشت من بازیچه ی خواسته های توست ...

 

و تو زیباترین گناه منی لعنتی... 

 

 

 

 

 

 

آن هنگام که وداع گفتم در این اندیشه بودم که روزی اگر باز گشتی چگونه پاسخ دهم تا برای  

 

همیشه  

 

بروی.اما نمی دانستم آن روز تو نیز در ان فکر بودی.اما امروز در این اندیشه ام که روز بازگشت چه بر  

 

لب ارم تا همیشه مال من باشی ...اما نمی دانم در فکر تو چه هست؟؟؟امیدوارم تو نیز در فکر  

 

امروزها بشی... 

 

 

 

 

 

وقتی خواستم زندگی کنم راهم را بستند....

 

وقتی خواستم ستایش کنم گفتند دروغ است.....

 

وقتی خواستم به راه عشق بروم گفتند گناه است...

 

وقتی میخندیدم می گفتند دیوانه است.....

 

حالا که می نویسم می گویند عاشق است....  

 

خدای من

 

خیلی سخته بغض داشته باشی٬اما نخوایی کسی بفهمه!!

 

خیلی سخته عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی!!

 

خیلی سخته سالگرد اشنایی با عشقت رو بودن حضور خودش جشن بگیری!!

 

خیلی سخته روز تولودت همه بهت تبریک بگن٬جز اونی که فکر می کنی بخاطرش زنده ای!!

 

خیلی سخته به خاطر یه نفر غرورتو بشکنی٬بعد بفهمی دوستت نداره!!

 

خیلی سخته همه چیزتو به خاطر یه نفر از دست بدی!!

 

اما اون بگه نمی خوامت؟!!؟!!؟!! 

 

 

 

 

خدای من !

              سلام !

      خدای سالهای دور!

                           سلام !

                           دوباره آمدم

                     همان مزاحم همیشگی

                     همان دلم گرفته های کودکی

                                   مرا بگیر و ترد نکن

                               نذار بمانم من در این بریدگی

                                          بریدگی ای که هر طرف

                                                 پر از غبار خستگیست

                                             پر از سکوت بینصیب زندگیست

                                                                          پر از خلاء

                                                                    پر از نگاه های پر طمع

                                                                            مرا بگیر !

                                                           مرا بگیر و ناز کن !

                                         نگو که این نیاز نا گشودنیست

                                               و این کلام آخرم :

                                    دلم گرفته از زمین

                           دلم گرفته از زمان

                   بیا ببر مرا ببر!

از این جهان به آن جهان

    فقط همین...      

 

 

 

 

یکی هست

 

 

 

  

یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون می نویسم و اون  

 

خوابه
 

نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه 
 

یه کاغذ یه خودکار ، دوباره شده همدم این دل دیوونه
 

یه نامه که خیسه ، پر از اشکه و کسی بازم اونو نمیخونه




یه روز همین جا ، توی اتاقم ، یه دفعه رفت آره میره 
 

چیزی نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره
 

گریه میکردم ، درو که می بست ، میدونستم که می میرم
 

اونم عزیزم بود نمیتونستم جلوی راهشو بگیرم





 

میترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنهاا
 

خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکنم اینجا
 

سکوت اتاق رو داره میشکنه تیک تاک ساعت رو دیوار
 

دوباره نمیخوام بشه باور من که نمیاد انگار





یه روز همین جا ، توی اتاقم ، یه دفعه رفت آره میره 
 

چیزی نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره
 

گریه میکردم ، درو که می بست ، میدونستم که می میرم
 

اونم عزیزم بود نمیتونستم جلوی راهشو بگیرم





یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون می نویسم و اون  

 

خوابه
 

نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه 
 

یه کاغذ یه خودکار ، دوباره شده همدم این دل دیوونه
 

یه نامه که خیسه ، پر از اشکه و کسی بازم اونو نمیخونه 

 

 


 

خودتون قضاوت کنین