دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

قلبم ادامه خواهد داد
 

هر شب در رویاهایم تو را می بینم
 

احساست می کنم،اینگونه است که تو را می شناسم
 

اینگونه باش!
 

علیرغم پیچ و خم های دور و فاصله
 

کهکشانهایی که بین ماست
 

بیا و خودت رو به تماشا بگذار
 

اینگونه باش!
 

از نزدیک و دور هرجا که باشی
 

ایمانم را از دست نخواهم داد
 

اگرچه شبها بسیار سختند
 

ادامه خواهم داد
 

که یک بار دیگر تو در را می گشایی 
 

و اینجا هستی اینجا!!
 

در قلب من و قلب من ادامه خواهد داد
 

عشق تنها یک بار برای هرکس می آید
 

و برای تمام عمرش می آید
 

و نخواهد رفت تا ما برویم
 

عشق همان بود که با تو ورزیدم!!!
 

حقیقتاً همان یکبار واز آن پس بدان آویختم
 

و تا همیشه همه زندگیم با آن پیش خواهد رفت
 

تواینجایی وچیزی نیست که از آن بترسم
 

میدانم که قلبم همچنان ادامه خواهد داد
 

و ما تا همیشه عاشق می مانیم
 

عاشق و جوان و ساده دل 
 

و قلب همچنان خواهد تپید
 

من اینها را در قلبم جاودانه نگه خواهم داشت
 

و قلبم همچنان ادامه خواهد داد
 

((Titanic,salindion))

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید 22 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.vahidmagician.blogfa.com

با سلام ، وبلاگتان حرف نداره دوست عزیز ، فقط به نظر من قالبش کمی دلگیره .
عکسهای خوبی استفاده کردید ، تبریک میگم ...
به وبلاگ هنری من دعوت شدید ، قدمتان روی چشم .
اگه خواستید تبادل لینک ... منتظرتان هستم .

غلامی 7 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 02:45 ب.ظ http://gholami-k.blogfa.com

سلام . تو گل شادابی به ره باد مرو.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد