دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

یکی را دوست دارم

یکی را دوست دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
نگاهش میکنم شاید
بخواند از نگاه من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
به برگ گل نوشتم من
تو را دوست می دارم
ولی افسوس او گل را
به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند
به مهتاب گفتم ای مهتاب
سر راهت به کوی او
سلام من رسان و گو
تو را من دوست می دارم
ولی افسوس چون مهتاب به روی بسترش لغزید
یکی ابر سیه آمد که روی ماه تابان را بپوشانید
صبا را دیدم و گفتم صبا دستت به دامانت
بگو از من به دلدارم تو را من دوست می دارم
ولی افسوس و صد افسوس
زابر تیره برقی جست
که قاصد را میان ره بسوزانید
کنون وامانده از هر جا
دگر با خود کنم نجوا
یکی را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند .
 

ازصفر شروع کردن جسارت وقدرت داری عزیزم؟
در آبهای عمیق دنبال یه دانه مروارید باشی ؟
شجاعتی برات مانده
که با من هنوزم از عشق حرف بزنی
بگو عزیز دلم
زندگی با ما می تونه بازی کنه!
حالتی مثل خسته ها داری
احساساتت می تونه خدشه دار شده باشه !؟
گاهی وقت ها برای اینکه دوباره شروع کنی باید ازاول پاکش کنی
زندگیت رو صفر کنی
گاهی وقت ها باید ازاول پاک کرد و دوست داشت
همه چیز رو فراموش کرد
مثل اینکه امروز ، آخرین روزه
دلم می خواد پُر پُر زندگی کنم
هرچی که سر راهم بیاد
سلام بدم و به راهم ادامه بدم
گاهی وقت ها باید ازاول پاک کنی و دوست داشته باشی
زندگی رو صفر کنی
گاهی وقت ها باید ازاول پاک کرد و دوست داشت
همه چیز رو فراموش کرد 

 


نظرات 6 + ارسال نظر
سایه 30 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://sayevahm.blogsky.com/

بهار.....بهار....بهار
بهاری بودن یادت نره وگرنه خوردت می کنن

سعید 31 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

زیبا بود..

کاش میشد از صفر شروع کرد..کاش بود..

رسول 1 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.rmsh.mihanblog.com

سلام
در باغ دلم تازه گلی پرزد و گمشد
یکباره پرستو شد
پرپرزد وگم شد
در حادثهای صبح نفس در نفس باد
یک باره پرستو شد و گم شد
به امید دیدار

رسول 1 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.rmsh.blogsky.com

زندگی زیباست
زندگی بهاریست بی انتها

بچه 21 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام
تو کی هستی
اخر خودت رو معرفی نکردی

محمد جانبلاغی 7 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://jmp.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست عزیزم.وبلاگ جالبی دارید.
آیا با تبادل لینک با ما موافق هستید؟
لطفا ما را با اسم :راه سبز زندگی : لینک کنید.
درظمن آیا مایل به همکاری هم به عنوان نویسنده همکار هستید؟
منتظر حضور سبزتون هستیم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد