دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

عشق من وتو

عشق من وتو توی قلبم می مونه
لمس دست تو توی قلبم می مونه
تو هستی با من تو رویای شبونه
فکر تو هستم با این دستای سردم
زندگی با تو بهتره می خوام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو بی تو من نمی تونم ...
عشق من و تو توی قلبم می مونه
عطر دست تو توی یادم می مونه
روزهای با تو هرگز یادم نمیره
وقتی تو هستی قلبم آروم می گیره
__________________
دعاکردم که تنها مال من شی



توتعبیرقشنگ فال من شی




نظرات 2 + ارسال نظر
بچه 25 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام
خوبی
خوب نظرات وبت هم که خوب شده
برام بنویس
دوست دارم باهات حرف بزنم
تو یاهو برام بنویس
بای

لیلا 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://zar2.blogsky.com

سلام زیاد به خودت سخت نگیر همه چی عادی میشه باید کنار بیایم با غم وغصه و دوری وسختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد