دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

زندگی

زندگی  

 

 زندگی یعنی چکیدن همچو شمع از گرمی عشق 

  

 زندگی یعنــی لطافت گم شدن در نـــرمی عشق   

                       

  

زنـــدگی یعنی دویدن بی امـــان در وادی عــشق   

 

 رفتــــن و آخــــر رسیــــدن بر در آبـــادی عشـــق

  

                

وقت رفتن

وقت رفتن نمی خوام ببینمت می دونم ببینمت کم میارم 
اگه یه لحظه فقط نگام کنی دلمو پشت سرم جا می زارم 
اگه خونسرده نگام به دل نگیر دل تو یه روز ازم خسته میشه 
اگه اسمم و فقط صدا کنی راه رفتن واسه من بسته میشه 
وقت رفتن نباید گریه کنی اینجوری دلم برات تنگ نمیشه 
می دونم هر جای دنیا که باشم تو دل عشق تو کمرنگ نمیشه 
اگه خونسرده نگام به دل نگیر دل تو یه روز ازم خسته میشه 

اگه اسمم و فقط صدا کنی راه رفتن واسه من بسته میشه 

 

 

ـ.ܓܨஜღ بهـــار ღஜܓܨ

..

 

 میدونی قلبم بی تو میمیره، آخه دل با تو آروم میگیره، همه عشقت  

 

بازم جلو چشمامه، همیشه دوست دارم روی لبهامه، تویی تو عشق  

 

من، تویی تو قلب من، میمیرم واسه ات بشی تو مال من، دیوونه ات  

 

میمونم، تو عزیز جونم، بیا با بوسه هات عاشق بمونم، حالا تویی مال  

 

من، میخوام اون دستاتو بگیرم، میدونی دیوونه تم، واسه اون لبهات  

 

میمیرم، داره میره دل من، واسه هر لحظه دیدنت، بیام پیشم عشقم،  

 

آره با تو جوون بگیرم، بازم امشب قلبم بی تو بی قراره، نمیشه از یادت 

 دست ورداره،  

قد دنیا دوست دارم عشقم، با تو زندگی چه شور و  

 

حالی داره، تویی تو عشق من، تویی تو قلب من، میمیرم واسه ات  

 

بشی تو مال من، دیوونه ات میمونم، تو عزیز جونم، بیا با بوسه هات  

 

عاشق بمونم، حالا تویی مال من، میخوام اون دستاتو بگیرم، میدونی  

 

دیوونه تم، واسه اون لبهات میمیرم، داره میره دل من، واسه هر لحظه  

 

دیدنت، بیام پیشم عشقم، آره با تو جوون بگیرم

داری می خونی؟

  • آخر بازیامون همیشه دستامو میگرفتی اشک چشمامو پاک  
  •  
  • میکردی و میگفتی به همه میگی من بردم  
  •  
  • میگفتی به هیچکی نمیگی خوردم زمین
     
  • میگفتی حاضری همه ی اسباب بازیاتو بهم بدی .. همه ی بازی 
  •   
  • هارو بهم یاد بدی 
  •  
  • ندونستم ارزششون چه قدر زیاد بود
  •  
  • بیا دستامو بگیر بیا اشک چشمامو پاک کن که نمیدونم چه جوری  
  •  
  • از روی زمین بلند شم
  •  
  • بیا که کسی نیس اشک چشمامو پاک کنه
  •  
  • بیا که همه ی عروسکامو گم کردم
  •  
  • زودتر بیا ... بیا که همه فهمیدن تو زندگیم باختم
  •  
  • بیا که هیچکی نیس کمکم کنه
  •  
  • بیا که از همه بدم میاد
  •  
  •  همه ی اونایی که نذاشتم غصه راه دلشونو پیدا کنه
  •  
  • حالا هرچی دنبالشون میگردم پیداشون نمیکنم همه شون  
  •  
  • خوشحالنو یادشون رفته پا به پاشون گریه کردم
  •  
  •  
  • قدر دستای مهربونتو ندونستم .. ندونستم اون روزا چرا اونقدر  
  •  
  • گریه کردنو دوس دارم چون دستای تورو داشتم
  •  
  • حالا صدتا بارونم نمیتونه اشکامو مثه دستای مهربون تو پاک کنه .
  •  
  •  
  • کاشکی برگ های پاییزو زیر پامون له نمیکردیم
  •  
  • کاشکی از له شدنشون لذت نمیبردیم
  •  
  • که حالا از له شدنمون لذت ببرن ..
  •  

ای کاش


ای کاش ...


ای کاش هنگامی که داشتم برایت مینوشتم یادم میامد تمامی خاطراتم با تو ...


ای کاش هنگامی که داشتم برایت مینوشتم یادم میامد سری که برروی شانه‏ام میگذاشتی ...


ای کاش هنگامی که داشتم برایت مینوشتم یادم میامد ...


ای کاش هنگامی که داشتم برایت مینوشتم کمی به خود ترس راه میدادم که اگر بفهمی ...


ای کاش هنگامی که داشتم برایت مینوشتم راست میگفتم ...


ای کاش هنگامی که داشتم برایت مینوشتم فکر میکردم ...


ای کاش هنگامی که داشتم برایت مینوشتم ...


ای کاش ...


ای کاش کمی جرأت صحبت کردن داشتم ...


ای کاش کمی دنیا به عقب بازگردد ...


ای کاش کمی بزرگتر بودم ...


ای کاش کمی ...


ای کاش ...


ای کاش همان آدمک چند ماه قبل شوم ...


ای کاش همان آدمکی شوم که خوب بود ...


ای کاش همان آدمکی شوم که پیش خدا شرمنده نبود ...


ای کاش همان شوم که بودم ...


ای کاش همان ...


ای کاش ...


ای کاش به اینجا میامدی و اینها را میخواندی ...


ای کاش مرا بخشیده باشی ...


ای کاش ...


ای کاش ...


ای کاش میتوانستم ...


ای کاش ...


ای کاش ...


... مرا ببخش