دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

داری می خونی؟

  • آخر بازیامون همیشه دستامو میگرفتی اشک چشمامو پاک  
  •  
  • میکردی و میگفتی به همه میگی من بردم  
  •  
  • میگفتی به هیچکی نمیگی خوردم زمین
     
  • میگفتی حاضری همه ی اسباب بازیاتو بهم بدی .. همه ی بازی 
  •   
  • هارو بهم یاد بدی 
  •  
  • ندونستم ارزششون چه قدر زیاد بود
  •  
  • بیا دستامو بگیر بیا اشک چشمامو پاک کن که نمیدونم چه جوری  
  •  
  • از روی زمین بلند شم
  •  
  • بیا که کسی نیس اشک چشمامو پاک کنه
  •  
  • بیا که همه ی عروسکامو گم کردم
  •  
  • زودتر بیا ... بیا که همه فهمیدن تو زندگیم باختم
  •  
  • بیا که هیچکی نیس کمکم کنه
  •  
  • بیا که از همه بدم میاد
  •  
  •  همه ی اونایی که نذاشتم غصه راه دلشونو پیدا کنه
  •  
  • حالا هرچی دنبالشون میگردم پیداشون نمیکنم همه شون  
  •  
  • خوشحالنو یادشون رفته پا به پاشون گریه کردم
  •  
  •  
  • قدر دستای مهربونتو ندونستم .. ندونستم اون روزا چرا اونقدر  
  •  
  • گریه کردنو دوس دارم چون دستای تورو داشتم
  •  
  • حالا صدتا بارونم نمیتونه اشکامو مثه دستای مهربون تو پاک کنه .
  •  
  •  
  • کاشکی برگ های پاییزو زیر پامون له نمیکردیم
  •  
  • کاشکی از له شدنشون لذت نمیبردیم
  •  
  • که حالا از له شدنمون لذت ببرن ..
  •  
نظرات 7 + ارسال نظر
aboulfazl 9 - دی‌ماه - 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://nejabat.blogsky.com

آمدم پیشت-زیبا تلاش کردى که زیبا نگارش کنى

بچه 9 - دی‌ماه - 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

نمی دونم واسه من می نویسی یا کس دیگه ای
ولی بد جوری دلم گرفته
بد جوری از زندگی خسته ام
بد جوری از اینکه مفت و مسلم خودم رو درگیر این زندگی الکی کردم ناراحتم
کسی که قدر منو نمی دونه
چرا دنیا همه چیزش این جوری
هچکی اونی که جلوی چشماش هست رو نمی بینه
بای

مهتاب 9 - دی‌ماه - 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://moonlight-m.blogsky.com

سلام .مرسی که بهم سر زدی...

ندونستم اون روزا چرا اونقدر گریه کردنو دوس دارم چون دستای تورو داشتم...

سلام دوست عزیز خوبی؟

وبلاگ دفتر عشق با متن (کجاست آن دل باوفا؟) به روز شد

منتظرم

۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

جدیدترین مطالب عاشقانه در . . .

سایت رسمی مهدی لقمانی ( دفتر عشق )

www.daftareshghe.com

سایت دفتر عشق را به دوستان خود معرفی کنید.☆☆☆☆☆


۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

سلام بهار جون
وبلاگ زیبایی دارییییییی بازم به دیدنم بیا
غمهات کوتاه
دلت شاد

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
""""""""""""""""""""""""با درود و سپاس"""""""""""""""""""""""""""""
وبلاگ شاعر شما را به کلبه درویشی خود دعوت میکند
اشعار سپید شعر نو و عاشقانه به همراه دیکلمه میکس شده
با تشریف فرمایی و درج نظرات خود وبلاگ شاعر را مفتخر سازید
در صورت امکان لطفا عضو خبرنامه وبلاگ شاعر شوید
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
وبلاگ شاعر - وبلاگ برتر آبان ماه در تاپبلاگر با رتبه اول

سروش 10 - دی‌ماه - 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

نمیدونم چی بگم همش قشنگ بود ولی کولی ابهام دارم هیچی هیچکس هیچ رابطه ای واسم مهم نیست مهم اینه که همه جوره عاشقتم دوست دارم عشق من میمرم برات عشقه من منتظره تماستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد