دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

 

اگراز پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای ، به خاطر

بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای

مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هست

که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دیدی

 

منتظری چه اتفاقی بیفتد؟

اینکه دلم برایت تنگ شده کافی نیست؟


اینکه دیگر در اتاق عروسکهایم
پشت دریچهء تنهایی ام
زیر بالشهای خیس از گریه ام
هوای تازه ندارم
کافی نیست ؟Hello
 

 نظریادتون نره

 

تنهاترینـــ مرگــــ

 

مرا در قبر سیاهیــ  بگذارید تا همه بدانند در سیاهیــ ترینـ تاریکیــ ها  

 

جانـ  باخته ام.

 

هر گاه در جای قبـــر منـ تردید داشتید قطعه سنگیــ را از کوه بغلتانید  

 

هــــر جا آرام  گرفتــ بدانید آنجا قبر

 

منـ استـ.

 

دستانمـ را از تابوتـ بیرونــ بگذارید تـــا همه بدانند به آنچه خواستمـ  

 

نرسیدمـ.

 

چشمانمـ را باز بگذارید تــا همه بدانند تا آخرینـ لحظه چشمـ انتظار مانده  

 

امـ.

 

موهایمـ را پریشانــ بگذارید تا همه بدانند در این دنیا هیچ امیدیــ  نداشتمـ.

 

ب وته گلیــ وحشیــ در تابوتمـ بگذارید تــا به جایــ معشوقمـ همراهمـ  

 

باشد.

 

تکه یخیــ رویــ  قلبمـ بگذارید ــتا با تابشـ  آفتابــ،آبـــ شود و به جایــ عزیزمـ  برایمـ بگرید

 

نظرات 6 + ارسال نظر
بچه 3 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام
اگه یکی تو ۵ سال بگه منتظر باش
همه چیز درست میشه بعد یک هو همه چیز خراب بشه چی
تو یا من
من یا تو
هر دو درد داریم
درد را از هر طرف که نوشتن درد بود
یه تل بذار حرف بزنیم
من یه مرد هستم

امیر 4 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 09:22 ق.ظ

عالی بود

رها پویا 4 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

لطیف بود دختری

موچه کوچولو 7 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 08:53 ق.ظ http://koocholoamin.blogsky.com/

wolf 7 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.ghorve.blogsky.com

سلام خوب هستید.
ایول مطالبت خیلی باحال بود خوشم اومد.

20ت 20ت

loveme 30000 23 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.loveme30000.blogfa.com

به من سری بزن گل نازم



دلم تنگه...
گل ناز . . .

گل نازم
تو با من مهربون باش
واسه چشمام پل رنگین کمون باش
اسیر باد و بارونم شب و روز
گل این باغ بی نام و نشون باش
من عاشقی دلخونم
شکسته ای محزونم
پناه این دل بی آشیون باش
دلم تنگه تو با من مهربون باش

گل ناز آسمونم بی ستاره است
مثه ابرا دل من پاره پاره ست
دوباره عطر تو پیچیده در باد
نفس امشب برام عمر دوباره است
من عاشقی دلخونم
شکسته ای محزونم
پناه این دل بی آشیون باش
دلم تنگه تو با من مهربون باش

گل نازم بگو بارون بباره
که چشماتو به یاد من میاره
تماشای تو زیر عطر بارون
چه با من می کنه امشب دوباره
شب و تنهایی و ماه و ستاره
من عاشقی دلخونم
شکسته ای محزونم
پناه این دل بی آشیون باش
دلم تنگه تو با من مهربون باش

آه ...
گل ناز
گل ناز
گل ناز
دست خواهش کودکانه ام قد می کشد تا ساقه ات


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد