دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دوووووست دارم

i love you

از یه لج و لجبازی با هم دیگه ما دوست شدیم..خواستیم رو کم کنیم


فکرش رو نمیکردیم از عشق  

 یه روزی همدیگه رو بغل کنیم


تورو خدا بگو دیگه

 با من میخوای چی کار کنی؟..

 

.بدجوری عاشقت شدم تورو خدا بگو دیگه....


.میترسم از دست بدم تو رو

 

...از چشمت بیفتم آخر بگی برو...


شوخی شوخی عاشق شدم.

 

.نمیدوم یهو چی شد؟.

.دل منو تو بردی

هر وقت که مییای پیشم..دلواپسم که

نکنه دلمو پس آوردی...

 

  قلبم چه تند تند میزنه...بگو میخوای چیکار کنی؟


 

دل بی طاقت

م

 

دیدی چه عاشقت کردم...

 

خودت گفتی که فکر نمیکردم

 

اینجوری عاشقت بشم..

 

ولی دیدی که عاشقت کردم..

.

اما من واسه تو می مردم..

.

دوسم نداشتی غصه میخوردم...

 

آخرش دل تورو بردم....

 

گفتی منو میخوای چیکار؟..تنها برو

 

هرجا میخوای.

.

برووووووووو

 

آروم بگیر دل بی طاقت

 

دیوونه م نکن دل بی طاقت

 

آتیشم نزن دل بی طاقت..

 

فراموشش کن دل بی طاقت

 

نفرین نمیکنم تورو هرجا میخوای بری

برو...

نگو قسمت نبوده...خودت

 

نخواستی...برو..

 

هر جا میخوای تو برو دیگه دل تورو

 

نمیخواد..

 

این عشق تو مرده ...این دلم تورو

نمیخواد..

ای دل من دیگه بسه...از عاشقی

 

شدم خسته....

نمیخوام که عاشق باشی...دیگه

 

بسه... دیگه بسه...

 

توی این روزها و دور و زمونه

 

دیگه هیچ کس عاشق نمیمونه

 

تو عاشق بشی دل میسوزه...

 

چند بار سوختی دیگه بسه

 

 

 

 

 

 

 

گفتی فقط یادت باشه یه دوستیه

 

ساده....

هیچ حسی نباشه.. هیچ عشقی

 

نباشه....

 

یه روز خواستیم جدا بشیم بریم خیلی

 

 ساده..

 

ساده.... ساده...

 

واسه تو میمردم...غصه ت رو

 

میخوردم...

 

یواشکی عکست رو با خودم می

بردم..

تا صبح مینشستم کنار عکست

 

بیدار میموندمو غصه ت رو میخوردم...

 

 

این بارون چشمام تمومی نداره..آخه

 

 دلم برای تو یه بیقراره...

گفتی نمیخوامت..عاشقت نمی شم

 

گریه هات هم دیگه برام فایده نداره..

 

اما....

وقتی که می رفتیم باپای پیاده