دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

..

 

 میدونی قلبم بی تو میمیره، آخه دل با تو آروم میگیره، همه عشقت  

 

بازم جلو چشمامه، همیشه دوست دارم روی لبهامه، تویی تو عشق  

 

من، تویی تو قلب من، میمیرم واسه ات بشی تو مال من، دیوونه ات  

 

میمونم، تو عزیز جونم، بیا با بوسه هات عاشق بمونم، حالا تویی مال  

 

من، میخوام اون دستاتو بگیرم، میدونی دیوونه تم، واسه اون لبهات  

 

میمیرم، داره میره دل من، واسه هر لحظه دیدنت، بیام پیشم عشقم،  

 

آره با تو جوون بگیرم، بازم امشب قلبم بی تو بی قراره، نمیشه از یادت 

 دست ورداره،  

قد دنیا دوست دارم عشقم، با تو زندگی چه شور و  

 

حالی داره، تویی تو عشق من، تویی تو قلب من، میمیرم واسه ات  

 

بشی تو مال من، دیوونه ات میمونم، تو عزیز جونم، بیا با بوسه هات  

 

عاشق بمونم، حالا تویی مال من، میخوام اون دستاتو بگیرم، میدونی  

 

دیوونه تم، واسه اون لبهات میمیرم، داره میره دل من، واسه هر لحظه  

 

دیدنت، بیام پیشم عشقم، آره با تو جوون بگیرم

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید 11 - دی‌ماه - 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://time-is-up.blogsky.com

سلام

بخشی از راز سعادت که در ۱۴ بخش آمده است:

؛قانون کلی ‏ما این بود که هر کسی لیاقت همان وضعی را دارد که در آن قرار داره... اگر ‏طرف شما به ما خیانت نموده و ما دوچار مشکلات عدیده شدید باید ایراد را ‏در وجود خود جستجو کنید نه ایشان.... نه.... اشباه نکنبد منظور من این نبود ‏که شاید شما گناهی کردید که امروز به این داستان مبتلا شده اید و. ... بلکه ‏منظور من این بود که اولا اشتباهی که شما مرتکب شده اید انتخاب نادرست ‏ما بوده...به هر حال اگر قضاو قدر و اجبار و خانواده و ... برای شما چنین ‏معضلی را درست نموده اند این شما هستید که مشغول ادامه دادن این مسیر ‏و این زندگی مشکلدار هستید .... بله ممکنه ارادئهء من توسط موجودات ‏مختار دیگر برش بخورد اما این من هستم که اگر اوضاع درونی خود و ‏خیالات خود را تغییر دهیم میتوانم مشکلات خود را حل کننم و اگر من دلم ‏برای خودم نسوزد مطمئنا هیچ کس دیگری دلش بیشتر از من برای من ‏نمیسوزد.مثلا شما همین رکود اقتصادی وحشتناک را ببینید.... به طرف ‏میگوییم آقا چرا اینقدر اوضاع مادی تو مشکلدار است؟؟؟ میگوید: ما در ‏تحریم هستیم و ... و ذلک میگویم پس من چطوری موفق شدم؟؟؟ اینهمه ‏آدم از کجا موفق شدند؟؟؟ میگویند:شما پولدار ها با ما فقرا فرق دارید... در ‏حالی که بنده کل سرمایه ام را فقط با تدریسهای خصوصی و .... استخراج ‏نمودم خلاصه منظور این است که در این شرایط نا هنجار هزار ها نفر بدون ‏کمک گرفتن از پدر و مادر و اموال ارثیه و ... و ذلک دارند موفق میشوند.پس ‏من و شما هم میتوانیم .هزار ها نفر بعد از طلاق و .... موفق شدند زندگی ‏بسیار خوبی برای خود بسازند.البته بنده معتقد به طلاق نیستم اما در جای ‏خودش آنرا از ازدواج هم مقدستر میدانم.در ضمن در روانشناسی ما میگوییم ‏فرزند 3 ساله پدر آدم بزرگساله. یعنی بیس و پایهء اولیهء شخصیت کودک در ‏‏3 سالگی شکل میگیرد بعد در 7 سالگی و در 11 سالگی بسیاری معتقدند که ‏شخصیت فرد لا یتغیّر باقی خواهد ماند.اگر بعد از آن تغییری در فرد ایجد ‏شود متناسب با داشته های قبلی اوست.............؛

بقیه از حوصله کامنت خارجه.درخدمتم . شاد باشید.

بچه 13 - دی‌ماه - 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

دیگه به م سر نمی زنی
.............
تظاهر میکتم به پرواز دراوج رهایی!
میپرم فراتر از حریم پرواز

میروم همانجا که پرواز ممنوع بود...
چه پرواز بی لذتی

تظاهر میکنم نبودنت کاستی نیست

تظاهر میکنم به زنده بودن ِ بی تو

تظاهر میکنم به شادی که مثلا" غمی نیست..

تظاهر میکنم دلتنگ نیستم

تظاهر میکنم خاطراتت بیرنگ است

چه تظاهر ِ تلخی ...

پری 13 - دی‌ماه - 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://parhib87.blogfa.com/

سلام

م.ص 13 - دی‌ماه - 1389 ساعت 04:59 ب.ظ http://melirah.blogfa.com

سلام
دوست خوب ومهربان . خسته نباشید . مطالب وبتون جالب و دلنشین هستند . همیشه آنچه که مورد نظر ماست اتفاق نمی افتد بنابراین باید صبوری کرد و با تدبیر با آن کنار آمد . خوشحال میشم فرصت شد به وبم سربزنید .
سبزو شادان باشید

بچه 18 - دی‌ماه - 1389 ساعت 06:18 ق.ظ

نیستش
تو می دونی کجاست
من تنهام
بگو بیاد
دارم می میرم
اگه نیومد
تو خبر مردنم رو بهش بده
بهش بگو دیگه نیستش
اون رفت تنهای تنها
دیگه نیست که واست رفتن گریه کنه
دیگه روزای بدون اون واست شروع شد
راستی
دیگه نیستم که نشونم مزارم رو بدم
ولی
هر مزاری رو که دیدی غریبه شاید اونجا آروم گرفتم
بگو گریه نکنه
چون من اون پایین دلم می گیره واسه غربتش
بگو حس تنهایی رو حالا تجربه کنه
می گی

سحر 23 - دی‌ماه - 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

اسم این آهنگ ایمان سیاهپوشان چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد