دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

زندگی

زندگی  

 

 زندگی یعنی چکیدن همچو شمع از گرمی عشق 

  

 زندگی یعنــی لطافت گم شدن در نـــرمی عشق   

                       

  

زنـــدگی یعنی دویدن بی امـــان در وادی عــشق   

 

 رفتــــن و آخــــر رسیــــدن بر در آبـــادی عشـــق

  

                

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد 21 - دی‌ماه - 1389 ساعت 06:07 ب.ظ http://manoatefe.blogfa.com

سلام خانمی خوبی؟
به منم سر بزن شاید بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم

بچه 22 - دی‌ماه - 1389 ساعت 01:50 ب.ظ

وقتی که تنهایی همه چیز رنگ مرگ داره
نه رنگ سیاهی
رنگ مرگ
آخه سیاهی رنگ چسمان و گیسوان تو هست ای زیبا
نماندی پیشم ولی دنیایم را سیاه کردی مثاله چشمانت
دوستت . . .
خداحافظ همین حالا
و آن دم زمان مرگم بود

بچه 25 - دی‌ماه - 1389 ساعت 08:15 ق.ظ

چه سکوتی

من فقط محو تماشای سیاهی شده ام

من در اندیشه خود غرق و گمم

کو چه ها بن بستند

همه راهها بسته

روح من چون رودی

در سکوت

جاری اندر تن شب

من بیچاره تنها

شده ام روح شب تیره و تار

شده ام خون به رگ شب

به رگ ظلمت و مرگ

به رگ تنهایی

در افق مهر به زندان رفته

و به زنجیر شده عاطفه هم

عاطفه مهر و محبت مه و این تیره گی بی پایان

من و این ظلمت شب این همه خوبی و بدی

همگی رو به سکوت

همگی خسته از این دنیاییم

همه دلگیر از این رنج و غمیم

و چه خوبست به همراه سکوت

مرگ هم بر سر ما پر بکشد

بچه 4 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
خوبی حالا هر چند خودت رو به جای یه غریبه به من قبولوندی
ولی واسم بنویس

خیلی تنهام
خیلی
منتظرتتم
اشنای قدیمی

خاکی 10 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 08:55 ق.ظ http://lost2love.blogfa.com

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی......
دلتنگیهایم راباد ترانه ای می خواند........
کاش دلتنگیهایمان پایانی داشت. ،وقت کردید به تنهایی ما هم سربزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد