دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

عشق واقعی

                              با یادش و بیاریش

 ای عشق واقعی چگونه ستایشت کنم

در حالیکه قلبت از محبت بی نیاز است

چگهنه ببوسمت وقتی که عشقت در وجودم جاری می شود

بگذار نامت را تکرار کنم

                          نامت زیباست

                                   دلنشین است

چه داشته ای که اینگونه مرا طلسم کرده ای

من این گونه نبودم تو عشق را با من آشنا کرده ای

تو هوای دلم را با طراوت کردی

زمانیکه با تو هستم به آسمان بیکران پرواز میکنم

گرچه پایان راه را نمی دانم

پس بدان دوستت دارم....برای همیشه

نظرات 5 + ارسال نظر
سفرکرده 25 - آبان‌ماه - 1384 ساعت 11:06 ق.ظ http://safarkarde.blogsky.com

گفتند زندگی را با مرام عاشقی آغاز کن .....
گفتم آغازی نیست ..... عشق مقدس تر از این واژه های خالی از احساس است !
گفتند مگر تو کجایی هستی ..... عجیب میگویی !
گفتم نمیدانم کجایی ام .... فرزند همین خاکم ......
اندکی خاکی تر از خاک !
گفتند به سلامت ......خدایت بیامرزد !

محمد 25 - آبان‌ماه - 1384 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام
شعرت قشنگ بود ولی خودت واسه من یه چیزه دیگه هستی
خدا یا نزار اونایی که همدیگه رو دوست دارن از هم جدا شن
وب لاگ خوبی داری موفق باشی

امید عزیز 30 - آبان‌ماه - 1384 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام ...
مطالبتون قشنگ بود من یکی از آشناهای عمو هستم ...
از آشناییتون خوشبختم ... پیروز باشی .

[ بدون نام ] 1 - آذر‌ماه - 1384 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.shabshekan.blogsky.com/

دل خسته را دریاب
سلام وب قشنگی داری امیدوارم موفق باشی

پری سا 12 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://crayon.blogsky.com

ممنون که لینک کردی .من بی اجازه لینک کرده بودم ..
آی دی هم نوشتم...من معمولا شبها آن هستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد