دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

انتظار

                  اگر کسی گفت برایت

                  میمیرم

                  بدان که دروغ میگوید

                  زیرا کسی راستگوست

                   که برایت زندگی کند.

                  

                   شاید کسی را که

                   با او خندیدی را

                   فراموش کنی اما

                   کسی را که با او

                   گریه کردی را

                   هیچ گاه فراموش

                    نخواهی کرد

                    پس بدان که من

                    همیشه به یادت

                     هستم..

                     

                      تو اون جا و من اینجا

                      امان از درد دوری

                      من ماندمو رویاهام

                      نه شوق نه سروری

                      دور از تو من ندارم

                      نه شورو نه غروری

                      آه ای خدای عالم

                      تا کی غم صبوری

                      امان از درد دوری

                      همش به خود نوید 

                       میدم به طفل دل نوید

                        میدم...

                        میگم تموم شد حادثه

                        فصل رهایی میرسه

                        

                         امان از درد دوری

                         دور از تو ناله غمت

                         در دلم شکفته

                         اشکام غمهام رو

                         به همه

                         دونه به دونه گفته

                         خدا میدونه بی تو 

                        من یه روز خوش

                        ندیدم

                        گریه کرده هر کسی

                        که قصه منو شنیده

                        امان از درد دوری

                          امان از درد دوری  

                       

                      عزیزم خیلی دلم تنگه

                      به امید اون روز که

                      من و تو...

                      

نظرات 5 + ارسال نظر
۱۱:۱۴ 4 - تیر‌ماه - 1385 ساعت 11:10 ق.ظ http://11-14.blogsky.com

خیلی قشنگ بودن

حمید 4 - تیر‌ماه - 1385 ساعت 01:34 ب.ظ http://sarabeashegh.blogfa.com

سلام زیبا بوود به منم سر بزن اگه دوست داری من حاضرم تبادل لینک کنم

محمد 11 - تیر‌ماه - 1385 ساعت 11:10 ب.ظ

چرا اف میزارم جواب نمیدی

مرگه تو 19 - تیر‌ماه - 1385 ساعت 08:21 ب.ظ

چه توری توله‌سگه ۲۰۰۶

رویا 23 - مرداد‌ماه - 1385 ساعت 11:32 ق.ظ http://romana.blogsky.com

آنکه می گوید دوستت دارم
دل اندوهگین شبی است که مهتاب را می جوید
آنکه می گوید دوستت دارم
خنیانگر غمگینی است که آوازش را از دست داده است...


منتظر حضور گرم شما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد