دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

                    

 

وقتی دلم برای تو تنگ می شود


به ماه نگاه می کنم
و نام زیبای تو را زیر نور ماه هربار
با تمام وجود صدا می کنم

وقتی دلت برایم تنگ شد
به باران بیندیش
وبه یاد تمام عاشقان جهان
که از رایحه یاس مستند
ببار
وبدان در آن لحظات من
زیر نور مهتاب نشسته ام
و تنها به تو می اندیشم
دلم برای تو تنگ است
می بارم
اما این بار نه برای اینکه بارانم
می بارم برای این که
دوستت دارم....

برای تو که قلبم، دلم و تمام هستی ام را باخود برده ای بی آنکه اثری بگذاری . برای تو که دوستت دارم و ثانیه ها را به امید دیدنت می شمارم . برای تو که حتی این دخترک آرام را ندیده ای و نمی دانی ... نه یقین دارم که می دانی و می پذیری! منتظرم ....

 خدا مشتی خاک را برگرفت. از خود در او دمید.

 خدا گفت: به دنیایتان می آورم تا عاشق شوید.

  آزمونتان تنها همین است: عشق، و هر که عاشق تر آمد، نزدیکتر است. پس نزدیکتر آیید، نزدیکتر.

  عشق کمند من است. کمندی که شما را به پیش من می آورد. کمندم را بگیرید.

  خدا گفت: عشق، فرصت گفتگو است. گفتگو با من.

   با من گفتگو کنید...

 

 

به جوانی ام به قلبم ... به خدای جسم و روحم ... به خدای آسمان ها...

              به تمام کهکشانها ... به ستارگان روشن ... به کرانه های دریا ... به نگاهت ...

                    به خدا ... به خاک پایت ... به نگاه خنده هایت ... به کبودی افق ها ...

                    به سحر به خنده ی گل ... به سپیدی سپیده ... به تمام خاک دنیا ...

            به خدا اگر بخندم ... به خدا اگر بنالم ... به خدا اگر بمیرم ... توئی آخرین تلاشم ...

  توئی ... آخرین نگاهم .

 

Love Me

امروز یه روز مقدسه

اولین روزی که من و تو ما شدیم

اینو فقط تو می دونی یعنی چی

فقط خودت که منو شریک تک تک لحظه هات کردی

فقط تو که به من اجازه دادی تا روزی که هستم و نفس می کشم به شونه های امن و دستای پاکت تکیه کنم

 Image hosting by TinyPic

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا 5 - آبان‌ماه - 1385 ساعت 06:15 ب.ظ http://champions.blogsky.com

سلام

میلاد 5 - آبان‌ماه - 1385 ساعت 06:49 ب.ظ http://behtarin.co.sr

سلام.وبلاگ جالبی داری.نخسوزن آواتارهای عشق و love و گیتاریست خیلی باحالن
۳ تاشونو save کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد