دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

عشق تلخ

 

...می گه: بیا از پشت بغلم کن...بذار پشتم بهت گرم شه... 


مثه همه ی غروبای جمعه س که بغض داره و دلش تنگه... 


از پشت دست هام رو دورش حلقه می کنم... 


اونوقته که بعد چند ثانیه گرمای لبهاش روی دست هام می شینه... 


منم دلم  می خواد بغض کنم... 


دلم  می خواد فریاد بزنم خسته م! 
 

خسته م از اینکه قدرتو نمی دونم!!! 
                            

  

...من همونم که همیشه... 

          ...غم وغصم بی شماره...  

                     ...اونیکه تنها ترین... 

                                 ... حتی سایه ام نداره... 

                                             ...این منم که خوبیامو... 

                                                       ...کسی هرگز نشناخته... 

                                                                  ...اونکه در راه رفاقت...

                                                                          ...همه هستی شو باخته... 

                                                                  ...هر رفیق راهی با من... 

                                                        ...دوسه روزی همسفر بود... 

                                             ...ادعای هر رفاقت... 

                            ... واسه من چه زودگذربود... 

                 ...هر کی بازمزمه عشق... 

  ... دو سه روزی عاشقم شد...  

                ... عشق اون باعث زجر... 

                               ...همه دقایقم شد...  

                                      ...اونکه عاشق بود عمری... 

                                                  ... ز جدا شدن می ترسید... 

                                                              ...همه هراس وترسش... 

                                                                         ... به دروغش نمی ارزید...

                                                             ... چه اثرازاین صداقت... 

                                                   ... چه ثمرازاین نجا بت...  

                                          ... وقتی قد سرسوزن...  

                          ... به وفا نکردیم عا د

                         

 

 

ت...
نظرات 3 + ارسال نظر
سلام 9 - آذر‌ماه - 1389 ساعت 06:44 ب.ظ

aramesh-daryae.blogsky

اگر دوست داشتی میتونی وبالاگ منو ببینی.....
گر دوست داشتی میتونی میتونی سالها کنارم بمونی
و اگه دوست داشتی میتونی کنارم جون بدی
مثل همیشه که آرزوش رو داشتی

بچه 9 - آذر‌ماه - 1389 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام
خوبی
قشنگ نوشتی
برام ننوشتی
. . .
می ترسم از اون چیزی که توی دلم هست بگم . . .

فانوس را به دستانم بسپار ... اینجا تاریکی مدام است

و گوشه ی باغ اوای مرگ را مرثیه می کنند

و در کنج افکارت برده هارا به تازیانه می کشند.

دنیای غریبیست نازنین

فانوس دیگر ابعاد دیوار را به رقص سایه ها نمی گیرد

و دیگر دست هایم حجم تاریک دست هایت را لمس نمی کند

و صدای شعله های اتش کف پلک هایم به خواب نمی رود.

من چشمان بی فروغم را به رقص شعله ها خیره می کنم و در نیم نگاه سرد ثانیه ها جاده ای پنهان است

فانوس را به دستانم بسپار... جاده هارا باید پیمود

هرچند که اینجا تاریکی مدام است

بچه 10 - آذر‌ماه - 1389 ساعت 02:39 ب.ظ

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶.

چقدر خوبه که تو هستی چقدر خوبه تو رو دارم چقدر خوبه که از چشمات میتونم شعر بردارم تو که دلواپسم میشی همه دلواپسیم میره شاید این واسه تو زوده یا شاید واسه من دیره واست زوده بفهمی من چرا اواره ی دردم؟ واسم دیره از این خلوت به شهرعشق برگردم واسم دیره پشیمون شم چه خوبه با تو شب گردی واست زوده بفهمی که چه کاری با خودت کردی؟ نه اینکه بی تو ممکن نیست نه اینکه بی تو میمیرم به قدری مسریه حالت که دارم عشق میگیرم همه دلشوره ام از اینه که عشق اندازه ی حاله تو جوری عاشقی کن که نفهمم عشق با کوتاهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد