دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دل من..واسه بچه جون

 واسه بچه جون  

غصه نخور ای دل بی کسم گریه نکن گلم همه کسم رسم دنیا   

 بی وفاییه دِلــکــم دل من بغضتو بشکن غریبگی نکن با من ببار مثل 

 

 ابر بهار دل من اونی که تو رو شکسته خدا جوابشو میده ببار مثل ابر 

 

 بهار دلکم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد 19 - آذر‌ماه - 1389 ساعت 08:52 ب.ظ http://kochedeltangi.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
با این ترانه منو یاده خاطراتم انداختی . . .

امید 20 - آذر‌ماه - 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://omid-future.blogsky.com/

دوست من لینک شدید !

بچه 21 - آذر‌ماه - 1389 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام
خوبی
ممنون که سر زدی
من وقتش رو ندارم
صبح ۷ تا ۴ عصر ۵ تا ۹ شب ساعت کاری من هست
فقط میشه با تل
پس یه شماره تل بهم بده
آنه ..تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت؟

وقتی روشنی چشمانت درپشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود.

با من بگو ازلحظه لحظه های مبهم کودکیت!

از تنهایی معصومانه دستهایت!

آیا می دانی که درهجوم دردها وغم هایت

ودرگیر ودار ملال آور دوران زندگیت

حقیقت زلالی دریاچه نقره ای نهفته بود!

اکنون آمده ام تا دستهایت را

به پنجه طلایی خورشید دوستی بسپاری

ودر آبی بی کران مهربانی به پرواز درآیی

آنه اکنون شکفتن وسبز شدن درانتظار توست!

درانتظارتوست!

درانتظارتوست

بچه 22 - آذر‌ماه - 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام
نیومدی


روزی می رسد

که صبح به من

من به صبح

لبخند می زنیم



یک روز پاییزی

آن پاییزهایی که دوست ندارمشان



یک روز بارانی

یک روز سرد

که امروز به آن لبخند نمی زنم



حتی تبسمی نیست بر چهره زندگانی ام

چهره ای غم زده



روزی می رسد

که پاییز چون بهار لطیف است

در زمستان

نگاهم گرم و تابستانی است



آن روز می رسد

روزی که در غم غروبش

اشک بریزم و

انتظار دیدار ماه

در دل نباشد



آن روز که خورشیدش

شب دلم را روشن کند



آن روز می رسد

صدای پایش می آید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد