دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

این شب ها 


چشم های من خسته است 


گاهی اشک ، گاهی انتظار 


این سهم چشم های من است 

 

 

........................................................................ 

 نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند 


مثل آسمانی که امشب می بارد.... 


و اینک باران 


بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند 


و چشمانم را نوازش می دهد 


تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ابراهیم 17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.mr-x.loxblog.com

سلام دوست من
وبلاگ جالبی داری وبلاگتو دیدم تو هم به ما یه سر بزن منتظر حضور گرمت هستیم
www.mr-x.loxblog.com
راستی اگه دوست داشتی ما را با عنوان
*****از جون مرق تا شیر آدمیظاد*****
لینک کن اونجا تبادل لینک هوشمند هست بعد خودتو تو مستر-ایکس با عنوان خودت قرار بده[گل]

گندم 25 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 05:36 ق.ظ

زندگی یعنی ناشناخته به دنیا آمدن مخفیانه گریستن دیوانه وار عشق ورزیدن
و عاقبت در حسرت آنچه دل می خواهد و منطق نمی پذیرد سوختن سوختم
سلام عشق من روز عشق والن تان مبارک عاشقتم همیشه همه جا هر لحظه .

مرتضی 14 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://lovedesign.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ بود خوشم اومد
بازم به من سر بزن
وبلاگت خیلی سنگین کردی دیر بالا میاد مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد